Posturi vacante

BC"COMERTBANK"S.A. anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de

 

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md sau la numărul de fax 022 839-840

Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783.

SEF SERVICIUL SECURITATEA INFORMAȚIEI

Obiectivul scopul postului:

  • Coordonează procesul de management al securităţii informaţiei la nivel de bancă.
  • Colaborează cu DTI pentru atingerea obiectivului de implementare a Sistemului de Management al Securităţii Informaţiei al Băncii.
  • Realizează activităţile necesare pentru organizarea, coordonarea, evaluarea activităţii entităților funcționale si unităților teritoriale in ceea ce priveşte securitatea informaţională.
  • Coordonează activitatea de securitate informaţională în conformitate cu normele interne şi alte decizii ale organelor de conducere ale Băncii.

Nivelul de studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare tehnice;
  • Cunoştinţe temeinice privind legislaţia bancară;
  • Limbi străine – cunoaşterea avansată a limbilor rusă şi engleză;
  • Operare calculator – pachetul Microsoft Office, cunoştinţe de navigare pe internet;
  • Vechime în muncă: minim 3 ani în sistemul bancar; minim 5 ani în IT Security;
  • Gândire analitică şi de sinteză

SEF SERVICIUL GESTIUNE RISCURI

Obiectivul scopul postului:

  • Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit şi minimizarea riscurilor aferente activităţilor financiare desfăşurate de către Bancă.

Nivelul de studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare economice.
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar – bancar.
  • Cunoaşterea limbii de stat, limbii ruse şi preferabil unei limbi străine.
  • Vechimea în muncă – 3- 5 ani în sistemul bancar.
  • Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office.
  • Gândire analitică şi de sinteză;
  • Capacităţi de organizator şi conducător.
  • Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologic

Ofițer de Securitate a Informației

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice;
  • Cunoştinţe privind gestiunea drepturilor de utilizator în cadrul aplicațiilor bancare /
  • Sistemelor de Operare MS Windows / serviciilor MS Active Directory);
  • Cunoștințe asamblare / diagnostic hardware : PC/ Servere, echipamente de rețea.
  • Vechime în muncă: minim 2 ani în sistemul bancar; minim 1 an  în IT Security;
  • Cunoştinţe temeinice privind legislaţia bancară;
  • Limbi străine – cunoaşterea avansată a limbilor rusă şi engleză; 

Vor constitui un avantaj:

  • Certificările în domeniu (CISA/CISM/CRISM/altele)
  • Cunoștințe / experiență de administrare a Sistemelor de Operare Microsoft (Windows Server / Active Directory), a echipamentelor de rețea Cisco (certificările Cisco / Microsoft / altele).
  • Cunoștințe / experiență de administrare a Sistemelor Video / alarme / antiincendiu.

Obligaţiuni:

  • Dezvoltă politici şi proceduri referitor la securitatea informaţională.
  • Dezvoltă / Menţine Planul de continuitate a afacerii și execută testări periodice a acestuia.
  • Execută evaluări periodice a riscurilor de securitate a informaţiei şi planuri de tratare a acestora.
  • Monitorizează evenimentele de securitate aferente acţiunilor utilizatorilor autorizaţi.
  • Monitorizează evenimentele de securitate înregistrare în Sistemul de log-uri furnizate de sistemele informaţionale / sistemele de operare / elementelor active de reţea și evenimentele de securitate furnizate de aplicațiile de Antivirus/ Data Loss Prevention
  • Urmăreşte controlul clasificării informaţiei şi corespunderii politicilor şi normelor de securitate;
  • Implementeză politici de securitate a datelor cu caracter personal (DCP), în conformitate cu actele normative interne şi actele legislative.

Specialist în domeniul TI al Secţiei audit intern

Obiectivul postului:

  • Asigurarea respectării politicilor şi procedurilor interne ale Băncii în domeniul T.I.
  • Evaluarea calităţii politicilor şi procedurilor interne în domeniul T.I., inclusiv de control astfel încât acestea să fie suficiente şi adecvate activităţii desfăşurate.
  • Îmbunătăţirea proceselor de management al riscurilor, de control şi de conducere a activităţii băncii în domeniul T.I.
  • Participarea în cadrul tuturor controalelor efectuate de auditul intern

Nivelul de studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul T.I.
  • Cunoștințe în domeniul T.I. și abilități de autoinstruire și acumulare de cunoștințe noi
  • Cunoaşterea standardului de securitate ISO
  • Cunoștințe de securitate informațională, inclusiv sistemul de clasificare a informației
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar – bancar, precum și reglementările BNM în domeniul securității informaționale
  • Cunoașterea standardelor generale de audit intern
  • Cunoaşterea limbii de stat, limbii ruse şi preferabil unei limbi străine.
  • Vechimea în muncă - minim 3 ani în sistemul bancar în domeniul T.I.
  • Cunoaşterea calculatorului.
  • Gândire analitică şi de sinteză, capacitate de relevare și intuiție
  • Disponibilitate față de schimbări și activități noi

BC COMERTBANK S.A. INVITA ABSOLVENTI AI COLEGIILOR LA STAGIERE PENTRU FUNCTIA DE CONTROLOR CASIER

Cerințe față de candidat:

  • Studii medii de specialitate economice
  • Lipsa antecedentelor penale
  • Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, preferabil şi a limbilor rusă
  • Ţinută impecabilă
  • Reputaţie civică şi integritate moral - psihologică
  • Dorinta de a activa in sisitemul bancar.

Controlor - casier superior

Obiectivul postului:

  • Organizarea operaţiunilor de casă aferente activităţilor operaţionale de încasări şi plăţi în lei şi valută străină, de verificare, triere şi ambalare a numerarului, activităţi de schimb valutar

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare sau medii de specialitate economice;
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Vechimea în muncă este neobligatorie;
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar bancar şi al evidenţei contabile în vigoare, în special care reglementează organizarea activităţii caselor operaţionale şi a punctelor de schimb valutar, contabilizarea operaţiunilor de casă, utilizarea documentelor contabile şi de casă, operaţiuni cu numerarul;
  • Cunoaşterea modului şi normelor de documentare a operaţiunilor de casă;
  • Cunoaşterea modului de exploatare a maşinilor de casă şi control (în continuare MCC) şi de utilizare a acestora la înregistrarea operaţiunilor de schimb valutar
  • Cunoaşterea modului de exploatare a maşinilor de casă şi control şi de utilizare a acestora la înregistrarea operaţiunilor de schimb valutar;
  • Conoasterea procesului de eliberare si primire a transferururilor international (Western Union, Money Gram, Anelik, Ria, Unistream)
  • Cunoaşterea calculatorului;
  • Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, la un nivel avansat a l.ruse.

Economist in sectia analiza economica si monotorizarea portofoliului de produse.

Obiectivul postului:

  • Organizarea lucrului privind monitorizarea portofoliului de produse oferite şi desfăşurarea activităţii de analiză independentă a stării financiare a activităţii economice a clienţilor. Prezentarea dosarelor creditare la şedinţele Subcomitetului/Comitetului de Creditare.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniul financiar – economic
  • Cunoaşterea limbii române, ruse
  • Cunoaşterea calculatorului
  • Capacităţi analitice şi de previziune
  • Capacitatea de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare
  • Abilităţi de a lucra în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare
  • Cunoaşterea produselor bancare
  • Experienţă minimum 1 an în –sistemul bancar

Inginer programator

Cerințe față de candidat:

  • studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale;
  • cunoştinţe şi experienţă la implementarea şi întreţinerea sistemelor operaţionale Windows şi a mijloacelor aplicative;
  • experienţa în implementarea, configurarea şi întreţinerea funcţionării stabile a Sistemelor de Deservire Bancară la Distanță (SDBD) şi acordarea suportului tehnic necesar utilizatorilor (clienților băncii) acestor sisteme;
  • experienţă de lucru cu baze de date MS SQL Server;
  • abilitate de autoinstruire, acumulare a cunoștinţelor noi şi a le transmite utilizatorilor;
  • abilitatea de a lucra independent, cât şi în echipă şi în regim intensiv de lucru;
  • abilitatea de comunicare cu utilizatorii;
  • rezistenţă la stres;
  • abilitatea de a studia tehnologii noi;
  • cunoaşterea fluentă a limbilor de stat si rusă, cunoaşterea limbii engleză la nivel tehnic;
  • experiența de lucru în sistemul bancar va fi un avantaj;

Economist – Serviciul evaluarea şi realizarea gajului

Obiectivul postului:

  • • Organizarea lucrului privind gestionarea şi analiza activităţii de evaluare, monitorizare, eliberare şi realizare a gajului în Bancă.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniul financiar – economic;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse;
  • Cunoaşterea utilizării programelor PC;
  • Capacităţi analitice şi de previziune;
  • Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
  • Abilităţi de a lucra în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
  • Experienţă minimum 12 luni în domeniul evaluării bunurilor mobile şi imobile pentru garantarea împrumuturilor;
  • Experienţă în domeniul realizare a bunurilor mobile şi imobile va constitui un avantaj.

Cerințe față de post:

  • Primirea şi verificarea documentaţiei privind constituirea gajului prezentată de către client pentru examinare;
  • Evaluarea bunurilor propuse în gaj, monitorizarea lor conform Procedurii privind evaluarea şi administrarea obiectelor de gaj;
  • Supravegherea asigurării bunurilor primite în gaj şi acoperirii dobânzilor aferente şi creditelor acordate cu gaj conform contractelor de gaj şi de asigurare;
  • Controlul permanent al integrităţii şi suficienţei asigurării şi garantării creditelor acordate;
  • Evidenţa şi controlul bunurilor gajate conform dosarelor de credit în conformitate cu normele interne, regulamentele Băncii Naţionale şi legislaţia în vigoare;
  • Participarea în organizare a realizării bunurilor gajate primite în posesie.

MANAGER PERSONAL IN SECTIA VINZAREA PRODUSELOR CLICOM SI CLIPRI

Obiectivul postului:

  • Asigurarea realizării planului de afaceri, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare, administrarea riscurilor, extinderea bazei de clienţi ai Băncii, monitorizarea strictă a portofoliului de credite şi calităţii lui, rambursarea creditelor acordate.

Cerinte fata de post:

  • Studii superioare economice
  • Experienţă în domeniu minim 1 an
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar bancar şi al evidenţei contabile în vigoare
  • Cunoaşterea pachetului MS Office
  • Capacităţi de conducător
  • Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, preferabil şi a limbilor rusă şi engleză
  • Ţinută impecabilă
  • Reputaţie civică şi integritate

Sef Departamentul Tehnologii Informationale

Obiectivul postului:

  • Asigurarea funcţionării continue a sistemelor informaţionale şi reţelei corporative a Băncii;
  • Îmbunătăţirea continuă a sistemelor informatice ale Băncii

Cerinte fata de post:

  • Organizarea, coordonarea lucrărilor de elaborare, implementare şi susţinere a sistemelor informaţionale ale băncii;
  • Promovarea politicii tehnologice, tehnice si de soft în domeniul asigurării securităţii, prelucrării, păstrării şi transmiterii informaţiei, păstrării sigure a bazelor de date.
  • în baza ANI ale Băncii privind securitatea informaţională şi cu luarea în calcul a uzanţelor internaţionale acceptate asigură implementarea Sistemului de Management al Securităţi Informaţionale
  • Coordonarea lucrărilor executorilor şi co-executorilor sistemelor informatice.
  • Determinarea gradului de pregătire pentru operaţiunea de predare-recepţie în exploatare a complexelor tehnico-programistice

Cerinte fata de candidat:

  • Studii superioare în domeniul TI şi/sau telecomunicaţii;
  • Vechime în muncă – minim 5 ani în domeniul IT;
  • Cunoaşterea limbii de stat, limbii ruse şi limbii engleze;
  • Gândire analitică şi de sinteză;
  • Opţional: cursuri, diplome, certificate în domeniul TI;

Specialist in serviciul gestiune riscuri.

Obiectivul postului:

  • Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare si control a riscurilor inerente activitãtii Bãncii. în vederea optimizãrii relatiei risc/profit si minimizarea riscurilor aferente activitãtilor financiare desfãsurate de cãtre Bancã.

Nivelul de studii si calificarea necesarã:

  • Studii superioare economice.
  • Cunoasterea legislatiei si actelor normative în domeniul financiar – bancar.
  • Cunoasterea limbii de stat, limbii ruse si preferabil unei limbi strãine.
  • Vechimea în muncã - minim 3 ani în sistemul bancar.
  • Cunoasterea calculatorului, în special pachetului MS Office.
  • Gândire analiticã si de sintezã;
  • Capacitãti de organizator si conducãtor.
  • Reputatie civilã si integritate moral – psihologicã.