Întrebări frecvente
  1. Ce acte sunt necesare pentru emiterea unui card de plată?

    Pentru emiterea unui card de plată este necesară prezentarea unui act de identitate valabil.

     

  2. În cât timp se emite un card de plată?

    Cardul de plată poate fi utilizat atât în țară cât și peste hotare, pentru retrageri de numerar, plăți la comercianți sau pe internet.

     

  3. Cum funcționează un card de plată?

    Cardul de plată poate fi utilizat atât în țară cât și peste hotare, pentru retrageri de numerar, plăți la comercianți sau pe internet.

     

  4. Ce trebuie să fac dacă am pierdut sau mi s-a furat cardul?

    Informaţi imediat Banca despre acest fapt apelând la următorul număr de telefon: (+373 22) 839 807, 210 202, 210 303 (serviciul lucrează în regim 24/24).   

     

  5. Care sunt informațiile care trebuie oferite la efectuarea unei plăți pe internet?

    Pentru efectuarea unei plăți pe internet sunt necesare următoarele informații:

    - numele/prenumele deținătorului de card

    - numărul cardului (16 cifre)

    - luna și anul expirării cardului (în formatul ll/aa)

    - codul CVV (codul din 3 cifre aflat pe versoul cardului, pe panelul de semnături)

    - parola Verified by Visa, dacă se solicită.