Apeluri dubioase în contextul COVID-19 – cu scop de fraudare a cardurilor bancare
Stimaţi clienţi,
În legătură cu situaţia epidemiologică din țară, Vă atenţionăm că s-au intensificat tentativele de fraudă a cardurilor bancare.
În cazul în care sunteți contactați prin intermediul apelurilor telefonice, mesaje sau email de către persoane ce pretind a fi reprezentanți ai băncii și care solicită, sub diverse pretexte, comunicarea datelor cardurilor Dvs. Vă rugăm să fiți atenți și să respectaţi regulile de securitate:
- NU divulgați sub nici un pretext nimănui datele Dvs. cu caracter personal, inclusiv datele cardului numărul de card, CVV, codul PIN, data expirării și alte parole de securitate primite prin SMS sau email;
- NU accesați linkurile primite prin email pentru a modifica/confirma datele personale/de card sau pentru a accesa aplicația de Internet Banking;
- Nu transmiteţi cardul persoanelor terţe, nu lăsaţi cardul bancar la vedere;
Vă atenţionăm că Banca, NU solicită niciodată transmiterea datelor cu caracter personal sau date legate de contul bancar prin email, SMS, la telefon sau prin intermediul reţelelor de socializare.
Contactați IMEDIAT Serviciul Call-Centru 022 839 777, 022 839 807 în caz dacă ați fost victima tentativelor de fraudă sau aveţi întrebări, suspiciuni în privinţa unei tranzacţii.
Fiţi informaţi şi atenți!