Sesizări antifraude

BC "COMERŢBANK" SA nu admite Conduita interzisă (și anume, fraudă, abuz, corupție, mită sau spălare de bani) în toate activitățile și operațiunile sale şi promovează o politică de toleranţă zero faţă de acestea.

BC "COMERŢBANK" SA atenționează angajații și îi mobilizează să activeze permanent cu prudenţă, onestitate, demnitate şi să nu facă abuz de poziţia încredinţată.

Ca rezultat, Banca acţionează în sensul prevenirii şi descurajării apariţiei Conduitei Interzise şi, în cazul în care aceasta îşi face apariţia, problema este remediată cât mai rapid posibil. În acest scop, sunt aplicate și proceduri de anchetare.

BC "COMERŢBANK" SA încurajează angajații și persoanele terțe ale Băncii să raporteze Conduita interzisă prin canalele de comunicare stabilite.

Persoanele terțe (clienți, furnizori, parteneri, etc.) sunt rugate, ca în cazul în care dețin careva informații referitor la orice suspiciune de fraudă, să informeze despre aceasta prin unul din următoarele canale de comunicare:

  • prin scrisoare la adresa poștală MD-2043, mun. Chișinău, Str. Independenței, 1/1;
  • prin mesaj electronic la adresa email antifrauda@comertbank.md;
  • prin completarea formularului online, accesând linkul;
  • prin telefon, la numărul 022 839 848.

Unul dintre principiile culturii antifraudă adoptate de BC “COMERȚBANK” SA este că orice Conduită Interzisă care apare trebuie raportată prompt şi anchetată atent şi corect, iar vinovaţii trebuie să fie sancţionaţi în conformitate cu politicile şi procedurile aplicabile. De asemenea, se impune luarea măsurilor legale corespunzătoare pentru recuperarea fondurilor deturnate.