Bank news
ATENȚIE! Apeluri telefonice frauduloase
27.04.2021

Stimaţi clienţi,

Vă informăm că în ultima perioadă s-a confirmat o intensificare a tentativelor de fraudă cu cardurile bancare prin intermediul paginilor web de comercializare a bunurilor, rețelelor de socializare, telefon.

Sub pretextul efectuării plăților pentru bunurile comercializate sau transmiterii unui avans, infractorii solicită de la vânzători datele cardului cum ar fi: nr. cardului, data expirării cardului, codul de securitate CVV-ul, coduri de unică utilizare cum ar fi parola 3D-Secure pentru a intra în posesia mijloacelor bănești prin efectuarea transferurilor de tip P2P.

VĂ ATENȚIONĂM că pentru efectuarea unui transfer P2P este necesar doar numărul cardului  bancar. Banca, NU solicită niciodată transmiterea datelor cu caracter personal sau date aferente contului bancar prin email, SMS, la telefon sau prin intermediul reţelelor de socializare. 

Fiți VIGILENȚI atunci când cineva vă solicită elementele de securitate ale cardului.

Pentru a fi mereu informaţi despre tranzacţiile efectuate cu cardul DVS, Banca pune la dispoziția clienților săi următoarele servicii de notificare gratuite aferente tranzacțiilor efectuate cu cardurile de plată: sms notificare, e-mail notificare, vizualizare extras on-line, serviciul internet banking pentru persoane fizice – 24comertbank.md

În caz dacă ați fost victima tentativelor de fraudă sau aveţi întrebări, suspiciuni în privinţa unei tranzacţii contactați IMEDIAT  Serviciul Call-Centru 022 839 777, 022 839 807 și solicitați blocarea cardului.

Echipa COMERTBANK vă îndeamnă să fiți precauți şi să respectaţi regulile de securitate a cardurilor bancare!