Bank online
MĂSURI DE SECURITATE LA UTILIZAREA CB PERSONAL
CB Personal implementează o serie de măsuri care asigură confidențialitatea datelor și integritatea operațiunilor efectuate de dumneavoastră. În acest context, pe lângă măsurile aplicate de către Bancă, dumneavoastră, în calitate de utilizator, aveți un rol deosebit în ceea ce privește protejarea informațiilor personale și a datelor privind operațiunile bancare pe care le efectuați.
Protecția datelor, securitatea și confidențialitatea acestora vor fi asigurate prin stipularea unor clauze contractuale.
Aplicația utilizează măsuri de securitate, inclusiv autentificarea strictă a clienților (în continuare SCA), pentru a proteja informațiile financiare ale utilizatorilor. Aceste măsuri de securitate contribuie la protejarea împotriva accesului neautorizat și asigură confidențialitatea și integritatea operațiunilor. În plus, accesul în timp real la cont, permite utilizatorilor să își monitorizeze rapid conturile bancare pentru a detecta orice operațiuni suspecte sau frauduloase.
Securitatea sistemului este asigurată prin atribuirea loginului și parolei de autentificare, care necesită a fi modificată o dată la 90 de zile.
După fiecare conectare validată în aplicația CB Personal, la un timp anumit de inactivitate, sesiunea se închide automat. Orice altă tranzacție ulterioară necesită reautentificarea dumneavoastră. Pentru a evita posibile nereguli sau tentative de fraude/furt de identitate NU comunicați nimănui datele dumneavoastră de acces! CB Personal nu va solicita NICIODATĂ telefonic, prin e-mail, SMS sau alte forme datele dumneavoastră confidențiale de conectare la Mobile Banking!
Măsurile de securitate aferente confidențialității și integrității informației în cadrul CB Personal sunt implementate prin următoarele aspecte:
1. protecția datelor prin utilizarea conexiunilor https și criptarea comunicațiilor între client și Bancă;
2. activarea măsurilor anti-reverse engeneering;
3. securitatea platformei tehnologice prin configurări de securitate stabilite la nivel corporativ
4. stabilirea limitelor valorice per tranzacție și limitelor zilnice;
5. utilizarea autentificării stricte în IPAD.
Măsuri minimale pe care utilizatorul CB Personal trebuie să le întreprindă, și anume:
a) luarea măsurilor rezonabile de protejare a elementelor de securitate personalizate, inclusiv a dispozitivului său mobil;
b) evitarea divulgării informației confidențiale prin telefon și alte modalități de comunicare;
c) stabilirea unor parole complexe pentru autentificare;
d) evitarea utilizării rețelelor Wi-Fi publice pentru efectuarea tranzacțiilor on-line;
e) alte măsuri racordate la trendul fraudelor: blocarea accesului în caz de pierdere/furt, suspiciune de compromitere, etc.
f) informarea imediată a operatorului de telefonie mobila pentru blocarea cartelei SIM în caz de pierdere/furt, suspiciune de compromitere a dispozitivului pe care a fost instalată aplicația mobilă CB Personal.