BC 'COMERTBANK' S.A. anunță un post vacant pentru funcția de:
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: HR@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.
Jurist, Secția juridică
Obiectivul postului:
- executarea lucrului de drept pentru asigurarea respectării aspectului legal în desfăşurarea activităţii Băncii;
- apărarea intereselor şi drepturilor patrimoniale şi nepatrimoniale ale Băncii;
- acordarea asistenţei juridice prin promovarea siguranţei legale, în vederea evitării riscurilor materiale şi morale.
Studii şi calificarea necesară:
- Vechimea în muncă - minim 3 ani în sistemul bancar - cerință principală;
- Studii superioare de drept;
- Lipsa antecedentelor penale nestinse (prezentarea cazierului judiciar);
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar bancar, civile, penale, fiscale, actelor normative ale Băncii naţionale a Moldovei, altor acte normative în domeniu;
- Cunoaşterea pachetului MS Office la nivel înalt;
- Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, preferabil şi a limbilor rusă şi engleză.
Sarcini:
- Reprezentarea Băncii în organele publice centrale şi locale, alte instituţii, organizaţii, instanțe şi întreprinderi de stat sau privat în vederea executării indicaţiilor şi împuternicirilor acordate, întru apărarea intereselor şi drepturilor Băncii;
- Asistenţă juridică organelor de conducere, subdiviziunilor, acţionarilor în scopul conformării activității legislaţiei în vigoare.
- Perfectarea avizelor/concluziilor juridice şi consultarea în domeniile de drept;
- Monitorizarea legislaţiei şi actelor normative în vigoare, întru actualizarea documentelor normative interne ale Băncii;
- Participarea la elaborarea modelelor de acte juridice şi a documentelor aferente activităţii Băncii.
- Acordarea consultațiilor juridice subdiviziunilor băncii;
- Emiterea avizelor de legalitate referitoare la actele emise de bancă;
- Reprezentarea băncii în instanțe, instituțiile publice și private.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv;
- Tichete de masă.
Specialist Secția gestiune riscuri (gestionarea riscurilor/analiză și raportări în domeniul financiar-bancar)
Obiectivul postului
Acordarea suportului la gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control al riscurilor aferente activității Băncii.
Responsabilități principale:
- Gestionarea riscurilor (de credit, de lichiditate, valutar, operațional, rata dobânzii, etc);
- Calculul indicatorilor de risc;
- Monitorizarea permanentă a nivelului de expunere a băncii la riscuri in corespundere cu apetitul de risc aprobat si reglementările prudențiale in vigoare;
- Elaborarea rapoartelor CoRep.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul financiar-bancar, în domeniul gestionării riscurilor, activități de analiză financiară şi raportări va constitui un avantaj;
- Cunoașterea avansată a pachetului MS Office (în special Excel);
- Gândire analitică şi de sinteză.
Banca oferă:
- Acordarea suportului la integrarea în funcție;
- Participarea la instruiri;
- Orar de muncă (Luni-Vineri, 8:30-17:30);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Șef Departament IT
Obiectivul postului:
- Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
- Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
- Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
- Gîndire analitică și de sinteză;
- Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă;
- Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.
Opțional:
- Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Șef Secția marketing
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produsului nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a băncii.
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat;
- Vechime în muncă – minim 5 ani.
- aptitudini organizatorice/ manageriale;
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
- Orar de muncă 8:30-17:30 (sec. Botanica);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Șef-adjunct Secție gestiune riscuri
Obiectivul postului
- Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
- Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
- Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
- Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
- Gândire analitică şi de sinteză;
- Capacităţi de organizator şi conducător;
- Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
- Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
- Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitive.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Auditor, Secția audit intern
Obiectivul postului:
- Bună înțelegere a controalelor interne și a riscurilor aferente pentru a obține o înțelegere completă a activității care urmează a fi efectuată;
- Verificarea respectării politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor unităților structurale ale Băncii;
- Evaluarea eficienței și adecvării sistemului de control intern, a proceselor de management al riscurilor și proceselor de control;
- Formularea recomandărilor pentru îmbunătățirea proceselor interne și a guvernanței corporative.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare economice;
- Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
- Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
- Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar;
- Abilități excelente de analiză, sinteză și gândire critică;
- Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu volume mari de informații;
- Capacitatea de a redacta rapoarte de audit profesioniste și bine argumentate;
- Disponibilitate față de schimbări și activități noi.
Opțional: cursuri, diplome, certificate sau participarea la cursuri în domeniul auditului.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Auditor în domeniul IT, Secția audit intern
Obiectivul postului:
- Bună înțelegere a controalelor interne și a riscurilor aferente TIC pentru a obține o înțelegere completă a activității care urmează a fi efectuată;
- Identificarea ariilor de risc domeniului aferent TIC;
- Verificarea respectării politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor unităților structurale ale Băncii, inclusiv în domeniul aferent TIC;
- Evaluarea eficienței și adecvării sistemului de control intern, a proceselor de management al riscurilor și proceselor de control, inclusiv în domeniul aferent TIC;
- Formularea recomandărilor pentru optimizarea proceselor IT si securitatea informației.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT;
- Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea standardului de securitate ISO;
- Cunoștințe în domeniul de securitate a informației;
- Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
- Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
- Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar în domeniul aferent TIC;
- Gândire analitică și de sinteză, capacitate de relevare și intuiție;
- Fire deschisă la schimbări și activități noi.
Opțional: cursuri, diploma, certificate în domeniul IT și/sau Audit intern.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Specialist combaterea spălării banilor, Secția combaterea spălării banilor, Departamentul Conformitate
Responsabilități:
- Selectarea, examinarea, perfectarea și transmiterea formularelor speciale către SPCSB;
- Asigurarea înlăturării nonconformităților identificate în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului;
- Analiza rulajelor conturilor clienților in vederea naturii si scopului tranzacțiilor clienților monitorizați, profilul clientului și identificarea de posibili indici de suspiciune de spălare de bani și finanțare a terorismului;
- Verificarea dosarelor KYC și formularelor aferente domeniului PCSBFT cu raportarea ulterioară Șefului Secției;
- Efectuarea controalelor și perfectarea rapoartelor conform Planului de activitate al Secției;
- Elaborarea programelor de instruire şi efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
- Asigurarea suportului informațional angajaților băncii în înțelegerea și implementarea prevederilor actelor interne și externe privind PCSBFT;
- Îndeplinirea altor atribuții în corespundere cu Programul intern privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului și alte acte normative interne ale Băncii.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare;
- Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 2 ani;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
- Atenție la detalii și abilitatea de conștientizarea a riscurilor;
- Abilități analitice și înțelegere a tranzacțiilor financiare complexe;
- Cunoașterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Profilul candidatului:
- Capacitate de analiză și atenție sporită la detalii;
- Persoană pro activă;
- Dorința de a învăța și a te perfecționa continuu;
- Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

