Vacancies

BC"COMERTBANK"S.A. anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de

 

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md 

Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.

Operator call centru, Secţia exploatare e-produse

Obiectivul/ scopul postului:

Gestiunea relațiilor clientelei cu Banca în identificarea problemelor și găsirea soluțiilor corespunzătoare în lucru cu produsele și serviciile bancare destinate persoanelor fizice și juridice: produse ce țin de card, credite, depozite și serviciile conexe, SADD (doar persoane fizice) - internet banking, mobile banking, etc. Preluarea apelurilor telefonice de la clienți Băncii pentru identificarea și soluționarea problemelor apărute conform procedurilor Băncii. Consultarea clienților noi cu privire la produse și serviciile Băncii..

  • Studii superioare complete / incomplete in domeniul financiar-economic;
  • Cunoașterea limbii de stat și limbilor străine (rusă, engleză);
  • Vechime minimă de specialitate în domeniul financiar-bancar: 1 ani (o facilitate);
  • Abilitate și claritate în exprimarea ideilor;
  • Abilitate în planificarea și organizarea activității proprii, identificarea oportunităților de dezvoltare, promovarea ideilor novatoare;
  • Abilitatea de a învăța rapid (și anume cunoștințe specifice despre activitatea cu carduri de plată (aplicațiile Băncii, Centrului de procesare, alte aplicații utilizate de Bancă), reglementările normative în domeniul bancar și cele specifice sferei proprii de activitate, reglementările legislative în domeniile privind protecția civilă, protecția datelor cu caracter personal, protecția securitatea și sănătatea muncii;
  • Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
  • Capacități analitice și de previziune;
  • Capacitate de a percepe și de a estima riscul aferent activității bancare;
  • Abilități de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;

Banca oferă:

  • Acordarea suportului la integrarea în funcție;
  • Tichete de masă;
  • Program de muncă 24/24,  conform programului intern
  • Salariu competitiv. 

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md

Informații suplimentare la numărul de telefon 022 -839-783, 022 839-749.

Specialist suspendări și sechestrări, Serviciul suspendări și sechestrări

Obiectivul postului:

Recepționarea documentelor în format electronic și pe suport de hârtie de la organele și persoanele abilitate prin lege cu indisponibilizarea mijloacelor bănești/perceperea în mod incontestabil a mijloacelor bănești din conturile clienților Băncii şi executarea acestora prin:

  • indisponibilizarea mijloacelor bănești din conturile bancare în baza actelor emise de emitenți;
  • Întocmirea și expedierea răspunsurilor la documentele recepționate electronic/suport hârtie la solicitarea emitenților;
  • executarea ordinelor incaso în limita mijloacelor bănești aflate la conturile bancare în termeni stabiliți de legislație;
  • organizarea și gestiunea corespondenței cu emitenții privind indisponibilizarea bunurilor și a mijloacelor bănești din conturile bancare.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare economice;
  • Reputație profesională bună;
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului, MS Office.

Responsabilități principale: 

  • Recepționarea documentelor  de la organele abilitate;
  • Aplicarea/anularea Dispozițiilor de suspendare și sechestrare la conturile bancare ale clienților în Sistemul Automatizat al Băncii;
  • Monitorizarea zilnică a informației privind Disponibilul în conturile bancare privind înregistrarea mijloacelor bănești în conturile suspendate și sechestrate;
  • Pregătirea si expedierea răspunsurilor la Ordinele Incaso, Dispozițiile de Suspendare, citații bancare în termeni stabiliți de legislația în vigoare către organele abilitate.

Banca oferă:

  • Acordarea suportului la integrarea în funcție;
  • Program  de muncă (Luni-Vineri, 8:30-17:30), pauza de masă 12.30-13.30;
  • Tichete de masă.

 

Specialist Secția gestiune riscuri (gestionarea riscurilor/analiză și raportări în domeniul financiar-bancar)

Obiectivul postului
Acordarea suportului la gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control al riscurilor aferente activității Băncii.
 

Responsabilități principale:

  • Cunoașterea principiilor și procedurilor în domeniul riscurilor bancare;
  • Cunoașterea regulamentelor de bază și actelor normative BNM aferente gestionării riscurilor;
  • Elaborarea rapoartelor privind expunerile Băncii la riscuri;
  • Calculul și monitorizarea indicatorilor de risc.

Studii și calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în domeniul gestionării riscurilor, activități de analiză financiară și raportări;
  • Cunoașterea avansată a pachetului MS Office, Internet;
  • Gândire analitică și de sinteză.

Banca oferă:

  • Acordarea suportului la integrarea în funcție;
  • Participarea la instruiri;
  • Orar de muncă (Luni-Vineri, 8:30-17:30);
  • Tichete de masă;
  • Salariu competitiv.

 

Ofițer Protecția datelor cu caracter personal

Obiectivul postului:

  • Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
  • Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.

Responsabilități:

  • Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
  • Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
  • Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
  • Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

Studii și calificarea necesară:

  • Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
  • Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
  • Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.

 

Specialist combaterea spălării banilor, Secția combaterea spălării banilor, Departamentul Conformitate

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
  • Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 2 ani;
  • Cunoaşterea produselor bancare;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Responsabilități:

  • Selectarea, examinarea, perfectarea și transmiterea formularelor speciale către SPCSB;
  • Asigurarea înlăturării nonconformităţilor identificate în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului;
  • Analiza rulajelor conturilor clienților in vederea naturii si scopului tranzacțiilor clienților monitorizați, profilul clientului și identificarea de posibili indici de suspiciune de spălare de bani și finanțare a terorismului;
  • Verificarea anchetelor, dosarelor juridice și formularelor aferente domeniului PCSBFT cu raportarea ulterioară Șefului Secției;
  • Efectuarea controlului conform Planului de activitate al Secției;
  • Elaborarea programelor de instruire şi efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
  • Îndeplinirea altor atribuţii în corespundere cu Programul intern privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului şi alte acte normative interne ale Băncii.

Manager relaţii cu clienţii CLICOM şi CLIPRI

Obiectivul postului:

  • promovarea şi vânzarea serviciilor și produselor bancare;

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare financiare;
  • Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
  • Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă;
  • Gîndire analitica si de sinteză;
  • Abilități de  organizare, planificare și management al timpului;
  • Cunoaşterea fluentă a  limbii de stat.

Vor constitui un avantaj:

  • Cunoaşterea limbii ruse;
  • Experienţa într-o funcţie similară;
  • Cursuri, certificări în domeniul;

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil, sect. Botanica;
  • Pachet social, inclusiv tichete de masă;
  • Salariu competitiv;
  • Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.

Sef Secția marketing

Responsabilități principale: 
  • Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
  • Lansarea produsului nou, plan de marketing;
  • Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
  • Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
  • Gestionarea prezenței online (social media);
  • Gestionarea paginii web a băncii.
Cerințe față de candidat:
  • Studii superioare (finanțe, marketing);
  • Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
  • Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
  • Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
  • Orientare spre client şi rezultat;
  • Vechime în muncă – minim 5 ani.
Abilități:
  • aptitudini organizatorice/ manageriale;
  • capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
  • abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
  • spirit de creaţie, generator continuu de idei.
Banca oferă:
  • Orar de muncă   8:30-17:30 (sec. Botanica);
  • Tichete de masă;
  • Salariu competitiv.

Șef-adjunct Secție gestiune riscuri

Obiectivul postului

  • Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
  • Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
  • Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
  • Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
  • Gândire analitică şi de sinteză;
  • Capacităţi de organizator şi conducător;
  • Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
  • Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
  • Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Tichete de masa;
  • Salariu competitive.

Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic  12.30-13.30

Operator suport tehnic

Obiectivul postului:

1. Asigură asistenţă utilizatorilor sistemului informaţional și aplicaţiilor soft ale Băncii;
2. Monitorizarea (testare, implementare,etc.) îndeplinirii sarcinilor tehnice formulate de business;
3. Monitorizarea solicitărilor înregistrate pe ServiceDesk;
4. Efectuează întreţinerea şi monitorizarea aplicaţiilor software precum sunt:
  • Sistemul Automatizat Bancar (SAB);
  • Sistemul Automatizat de Plăţi Interbancare (SAPI);
  • Sistemele de Plăţi Rapide acceptate de bancă;
  • Biroul Istoriilor de Credit;
  • Sistemele Automatizate de Deservire la Distanţă (SADD) a clienţilor băncii;
  • Sistemul 1C.

5. UADM - Acordare acces utilizatorilor SAB la informaţia necesară.

 

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social, inclusiv tichete de masă;
  • Salariu competitiv;
  • Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.

Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău

Obiectivul postului:

  • Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare sau medii de specialitate economice;
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
  • Ținută impecabilă;
  • Reputație civică și integritate moral - psihologică;
  • Dorința de a activa in sistemul bancar.

Șef Departament IT

Obiectivul postului:

  • Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
  • Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.

Studii şi calificarea necesară: 

  • Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
  • Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
  • Gîndire analitică și de sinteză
  • Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
  • Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.

Opțional:

  • Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.