Vacancies

BC 'COMERTBANK' S.A. anunță un post vacant pentru funcția de:

 

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: HR@comertbank.md

Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.

Specialist combaterea spălării banilor, Secția combaterea spălării banilor, Departamentul Conformitate

Responsabilități:

  • Selectarea, examinarea, perfectarea și transmiterea formularelor speciale către SPCSB;
  • Asigurarea înlăturării nonconformităților identificate în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului;
  • Analiza rulajelor conturilor clienților in vederea naturii si scopului tranzacțiilor clienților monitorizați, profilul clientului și identificarea de posibili indici de suspiciune de spălare de bani și finanțare a terorismului;
  • Verificarea dosarelor KYC și formularelor aferente domeniului PCSBFT cu raportarea ulterioară Șefului Secției;
  • Efectuarea controalelor și perfectarea rapoartelor conform Planului de activitate al Secției;
  • Elaborarea programelor de instruire şi efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
  • Asigurarea suportului informațional angajaților băncii în înțelegerea și implementarea prevederilor actelor interne și externe privind PCSBFT;
  • Îndeplinirea altor atribuții în corespundere cu Programul intern privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului și alte acte normative interne ale Băncii.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 2 ani;
  • Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
  • Atenție la detalii și abilitatea de conștientizarea a riscurilor;
  • Abilități analitice și înțelegere a tranzacțiilor financiare complexe;
  • Cunoașterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză și atenție sporită la detalii;
  • Persoană pro activă;
  • Dorința de a învăța și a te perfecționa continuu;
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

Șef Departament IT

Obiectivul postului:

  • Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
  • Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.

Studii şi calificarea necesară: 

  • Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
  • Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
  • Gîndire analitică și de sinteză
  • Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
  • Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.

Opțional:

  • Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.

Șef Secția marketing

Responsabilități principale: 
  • Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
  • Lansarea produsului nou, plan de marketing;
  • Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
  • Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
  • Gestionarea prezenței online (social media);
  • Gestionarea paginii web a băncii.
Cerințe față de candidat:
  • Studii superioare (finanțe, marketing);
  • Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
  • Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
  • Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
  • Orientare spre client şi rezultat;
  • Vechime în muncă – minim 5 ani.
Abilități:
  • aptitudini organizatorice/ manageriale;
  • capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
  • abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
  • spirit de creaţie, generator continuu de idei.
Banca oferă:
  • Orar de muncă   8:30-17:30 (sec. Botanica);
  • Tichete de masă;
  • Salariu competitiv.

Șef-adjunct Secție gestiune riscuri

Obiectivul postului

  • Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
  • Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
  • Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
  • Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
  • Gândire analitică şi de sinteză;
  • Capacităţi de organizator şi conducător;
  • Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
  • Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
  • Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Tichete de masa;
  • Salariu competitive.

Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic  12.30-13.30

Auditor, Secția audit intern

Obiectivul postului:

  • Bună înțelegere a controalelor interne și a riscurilor aferente pentru a obține o înțelegere completă a activității care urmează a fi efectuată;
  • Verificarea respectării politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor unităților structurale ale Băncii;
  • Evaluarea eficienței și adecvării sistemului de control intern, a proceselor de management al riscurilor și proceselor de control;
  • Formularea recomandărilor pentru îmbunătățirea proceselor interne și a guvernanței corporative.

Studii și calificarea necesară:

  • Studii superioare economice;
  • Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
  • Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
  • Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Abilități excelente de analiză, sinteză și gândire critică;
  • Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu volume mari de informații;
  • Capacitatea de a redacta rapoarte de audit profesioniste și bine argumentate;
  • Disponibilitate față de schimbări și activități noi.

Opțional: cursuri, diplome, certificate sau participarea la cursuri în domeniul auditului.

 

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.

Auditor în domeniul IT, Secția audit intern

Obiectivul postului:

  • Bună înțelegere a controalelor interne și a riscurilor aferente TIC pentru a obține o înțelegere completă a activității care urmează a fi efectuată;
  • Identificarea ariilor de risc domeniului aferent TIC;
  • Verificarea respectării politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor unităților structurale ale Băncii, inclusiv în domeniul aferent TIC;
  • Evaluarea eficienței și adecvării sistemului de control intern, a proceselor de management al riscurilor și proceselor de control, inclusiv în domeniul aferent TIC;
  • Formularea recomandărilor pentru optimizarea proceselor IT si securitatea informației.

Studii și calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul IT;
  • Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Cunoașterea standardului de securitate ISO;
  • Cunoștințe în domeniul de securitate a informației;
  • Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
  • Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
  • Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar în domeniul aferent TIC;
  • Gândire analitică și de sinteză, capacitate de relevare și intuiție;
  • Fire deschisă la schimbări și activități noi.

Opțional: cursuri, diploma, certificate în domeniul IT și/sau Audit intern.

 

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.

Ofițer Protecția datelor cu caracter personal

Obiectivul postului:

  • Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
  • Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.

Responsabilități:

  • Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
  • Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
  • Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
  • Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

Studii și calificarea necesară:

  • Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
  • Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
  • Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.

 

Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău

Obiectivul postului:

  • Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare sau medii de specialitate economice;
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
  • Ținută impecabilă;
  • Reputație civică și integritate moral - psihologică;
  • Dorința de a activa in sistemul bancar.