Sesizări antifraude

BC "COMERŢBANK" SA nu admite frauda în toate activitățile sale și promovează o politică de toleranță zero față de aceasta în toate activitățile și operațiunile sale.

BC "COMERŢBANK" SA atenționează angajații și îi mobilizează să activeze permanent cu prudență, onestitate, demnitate și să nu facă abuz de poziția încredințată.

Ca rezultat, Banca acționează în sensul prevenirii și descurajării apariției fraudei și, în cazul în care aceasta își face apariția, problema este remediată cât mai rapid posibil. În acest scop, sunt aplicate și proceduri de anchetare.

BC "COMERŢBANK" SA încurajează angajații și persoanele terțe ale Băncii să raporteze frauda prin canalele de comunicare stabilite.

Persoanele terțe (clienți, furnizori, parteneri, etc.) sunt rugate, ca în cazul în care dețin careva informații referitor la orice suspiciune de fraudă, să informeze despre aceasta prin unul din următoarele canale de comunicare:

  • prin scrisoare la adresa poștală MD-2043, mun. Chișinău, Str. Independenței, 1/1;
  • prin mesaj electronic la adresa email antifrauda@comertbank.md;
  • prin completarea formularului online, accesând linkul;
  • prin telefon, la numărul 022 839 848.

Unul dintre principiile culturii antifraudă adoptate de BC “COMERȚBANK” SA este că orice fraudă care apare trebuie raportată prompt și anchetată atent și corect, iar vinovații trebuie să fie sancționați în conformitate cu politicile şi procedurile aplicabile. De asemenea, se impune luarea măsurilor legale corespunzătoare pentru recuperarea fondurilor deturnate.