BC 'COMERTBANK' S.A. anunță un post vacant pentru funcția de:
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: HR@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.
Operator call centru, Secţia exploatare e-produse, Departamentul comercial.
Obiectivul/ scopul postului:
Gestiunea relaţiilor clientelei cu Banca în identificarea problemelor şi găsirea soluțiilor corespunzătoare în lucru cu produsele şi serviciile bancare destinate persoanelor fizice și juridice: produse ce ţin de card, credite, depozite şi serviciile conexe, SADD (doar persoane fizice) - internet banking, mobile banking, etc. Preluarea apelurilor telefonice de la clienţi Băncii pentru identificarea şi soluţionarea problemelor apărute conform procedurilor Băncii. Consultarea clienților noi cu privire la produse și serviciile Băncii.
- Studii superioare complete / incomplete in domeniul financiar-economic;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbilor străine (rusă, engleză);
- Vechime minimă de specialitate în domeniul financiar-bancar: 1 ani (o facilitate);
- Abilitate şi claritate în exprimarea ideilor;
- Abilitate în planificarea şi organizarea activităţii proprii, identificarea oportunităţilor de dezvoltare, promovarea ideilor novatoare;
- Abilitatea de a învăța rapid (și anume cunoştinţe specifice despre activitatea cu carduri de plată (aplicaţiile Băncii, Centrului de procesare, alte aplicații utilizate de Bancă), reglementările normative în domeniul bancar şi cele specifice sferei proprii de activitate, reglementările legislative în domeniile privind protecţia civilă, protecţia datelor cu caracter personal, protecția securitatea şi sănătatea muncii;
- Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare.
Banca oferă:
- Acordarea suportului la integrarea în funcție;
- Tichete de masă;
- Program de muncă 24/24, conform programului intern;
- Salariu competitiv.
Economist, Serviciul valori mobiliare și evidența conturilor corespondente, Departamentul Trezorerie
Obiectivul postului:
- Gestionarea conturilor corespondente NOSTRO și LORO;
- Decontările cu sistemele de remitere de bani;
- Creditarea conturilor clienților în valută străină;
- Perfectarea rapoartelor privind operațiunile cu numerar (zilnic), privind operațiunile Băncii cu numerar în valută străină și cu cecuri de călătorie în valută străină (lunar).
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare economice;
- Cunoștințe temeinice privind legislația bancară;
- Cunoașterea avansată a limbilor română, rusă și engleză;
- Abilități solide de operare PC (Microsoft Office, Microsoft Excel);
- Experiență profesională: minimum 3 ani în sistemul bancar;
- Gândire analitică și capacitate de sinteză.
Responsabilități principale:
- Perfectarea și transmiterea cererilor de participare la licitațiile pentru procurarea Certificatelor Băncii Naționale (CBN) și Valorilor Mobiliare de Stat (VMS);
- Executarea operațiunilor contabile bilanțiere și extrabilanțiere pentru valorile mobiliare achiziționate, inclusiv la data scadenței;
- Verificarea rapoartelor generate din sistemul Depozitarul Central Unic (DCU) cu datele din sistemul automatizat bancar (SAB) și corectarea divergențelor;
- Stabilirea necesarului de resurse financiare pe termen scurt și asigurarea evidenței contabile a resurselor atrase/plasate de bancă;
- Executarea zilnică a operațiunilor de înscriere în conturile clienților a mijloacelor în valută străină primite și reconcilierea conturilor NOSTRO și LORO pe baza mesajelor SWIFT în SAB;
- Operarea în SAB a alimentării și remiterii conturilor corespondente, inclusiv tranzacțiile valutare interbancare și operațiunile cu sistemele de remitere de bani, reflectând comisioanele aferente;
- Executarea în SAB operațiunilor de alimentare/remitere a numerarului în/din unitățile operaționale ale băncii, bancomatele băncii;
- Executarea în SAB operațiunilor legate de depistarea surplusului/neajunsului de numerar depistat în rezultatul recalculării numerarului de Serviciul tezaur;
- Executarea în SAB operațiunilor de alimentare/remitere a numerarului în/din tezaurul băncii efectuate cu alte bănci licențiate și cu BNM;
- Examinarea solicitărilor băncilor corespondente referitoare la plățile valutare și pregătirea răspunsurilor;
- Pregătirea și transmiterea în termen a rapoartelor către BNM (ORD 4.6- privind operațiunile Băncii cu numerar în valută străină și cu cecuri de călătorie în valută străină (lunar);
- Transmiterea rapoartelor către Biroul Național de Statistică cu privire la exportul și importul de servicii efectuate de bancă (trimestrial);
- Respectarea cadrului legislativ și normativ intern, inclusiv normele privind combaterea spălării banilor și finanțării terorismului;
- Acordarea suportului necesar unităților structurale ale băncii în activitatea zilnică;
- Asigurarea păstrării și gestionării documentelor legate de activitatea Departamentului Trezorerie.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Auditor în domeniul IT, Secția audit intern
Obiectivul postului:
- Asigurarea respectării politicilor și procedurilor interne ale Băncii în toate subdiviziunile Băncii, inclusiv în domeniul IT;
- Evaluarea calității politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor activităților, inclusiv în domeniul IT;
- Îmbunătățirea continuă a proceselor de management al riscurilor, de control și de gestionare a activității Băncii, inclusiv în domeniul IT.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT;
- Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea standardului de securitate ISO;
- Cunoștințe în domeniul de securitate informațională, inclusiv a sistemului de clasificare a informației;
- Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
- Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
- Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar în domeniul IT;
- Gândire analitică și de sinteză, capacitate de relevare și intuiție;
- Fire deschisă la schimbări și activități noi.
Opțional: cursuri, diploma, certificate în domeniul IT și/sau Audit intern.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Economist – Serviciul evaluarea şi realizarea gajului
- Evaluarea, evidența, monitorizarea bunurilor transmise Băncii sub formă de gaj instituit în scopul garantării creditelor acordate de Bancă;
- Exercitarea activității de comercializare a bunurilor gajate, în scopul recuperării creditelor acordate de Bancă
- Studii superioare în domeniul economic, tehnic;
- Experienţă minimum 12 luni în domeniul evaluării bunurilor mobile şi imobile pentru garantarea împrumuturilor;
- Cunoașterea legislației în domeniul financiar-bancar, civil, fiscal;
- Cunoaşterea limbilor române, ruse;
- Cunoaşterea utilizării pachetului MS Office;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacități de percepere şi estimare a riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de lucru în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare;
- Abilităţi de îndeplinire operativă a obligaţiilor de serviciu.
Manager pe produse, Serviciul CLICOM
Obiectivul postului:
- Gestiunea din punct de vedere funcţional la nivelul reţelei Băncii a produselor şi serviciilor CLICOM (persoane juridice);
- Elaborarea şi implementarea produselor, serviciilor şi tehnologiilor noi.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii economice superioare complete;
- Cunoaşterea limbii de stat. Cunoaşterea limbilor străine (rusă, engleză);
- Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare şi politicilor tarifare şi de cost;
- Experienţa de lucru în sistemul bancar (minim 2 ani).
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitiv.
Program de munca 8.30-17.30, repaus zilnic 12.30-13.30.
Șef-adjunct Secție gestiune riscuri
Obiectivul postului
- Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
- Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
- Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
- Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
- Gândire analitică şi de sinteză;
- Capacităţi de organizator şi conducător;
- Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
- Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
- Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitive.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Ofițer Protecția datelor cu caracter personal
Obiectivul postului:
- Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
- Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.
Responsabilități:
- Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
- Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
- Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
- Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
- Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
- Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Sef Secția marketing
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produsului nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a băncii.
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat;
- Vechime în muncă – minim 5 ani.
- aptitudini organizatorice/ manageriale;
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
- Orar de muncă 8:30-17:30 (sec. Botanica);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău
Obiectivul postului:
- Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate economice;
- Lipsa antecedentelor penale;
- Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
- Ținută impecabilă;
- Reputație civică și integritate moral - psihologică;
- Dorința de a activa in sistemul bancar.
Șef Departament IT
Obiectivul postului:
- Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
- Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
- Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
- Gîndire analitică și de sinteză
- Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
- Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.
Opțional:
- Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.