BC 'COMERTBANK' S.A. anunță un post vacant pentru funcția de:
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: HR@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.
Economist – Serviciul evaluarea şi realizarea gajului
- Evaluarea, evidența, monitorizarea bunurilor transmise Băncii sub formă de gaj instituit în scopul garantării creditelor acordate de Bancă;
- Exercitarea activității de comercializare a bunurilor gajate, în scopul recuperării creditelor acordate de Bancă
- Studii superioare în domeniul economic, tehnic;
- Experienţă minimum 12 luni în domeniul evaluării bunurilor mobile şi imobile pentru garantarea împrumuturilor;
- Cunoașterea legislației în domeniul financiar-bancar, civil, fiscal;
- Cunoaşterea limbilor române, ruse;
- Cunoaşterea utilizării pachetului MS Office;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacități de percepere şi estimare a riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de lucru în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare;
- Abilităţi de îndeplinire operativă a obligaţiilor de serviciu.
Manager pe produse, Serviciul CLICOM
Obiectivul postului:
- Gestiunea din punct de vedere funcţional la nivelul reţelei Băncii a produselor şi serviciilor CLICOM (persoane juridice);
- Elaborarea şi implementarea produselor, serviciilor şi tehnologiilor noi.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii economice superioare complete;
- Cunoaşterea limbii de stat. Cunoaşterea limbilor străine (rusă, engleză);
- Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare şi politicilor tarifare şi de cost;
- Experienţa de lucru în sistemul bancar (minim 2 ani).
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitiv.
Program de munca 8.30-17.30, repaus zilnic 12.30-13.30.
Șef-adjunct Secție gestiune riscuri
Obiectivul postului
- Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
- Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
- Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
- Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
- Gândire analitică şi de sinteză;
- Capacităţi de organizator şi conducător;
- Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
- Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
- Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitive.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Ofițer Protecția datelor cu caracter personal
Obiectivul postului:
- Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
- Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.
Responsabilități:
- Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
- Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
- Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
- Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
- Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
- Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Sef Secția marketing
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produsului nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a băncii.
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat;
- Vechime în muncă – minim 5 ani.
- aptitudini organizatorice/ manageriale;
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
- Orar de muncă 8:30-17:30 (sec. Botanica);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău
Obiectivul postului:
- Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate economice;
- Lipsa antecedentelor penale;
- Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
- Ținută impecabilă;
- Reputație civică și integritate moral - psihologică;
- Dorința de a activa in sistemul bancar.
Șef Departament IT
Obiectivul postului:
- Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
- Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
- Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
- Gîndire analitică și de sinteză
- Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
- Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.
Opțional:
- Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.