Вакансии

BC 'COMERTBANK' S.A. anunță un post vacant pentru funcția de:

 

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: HR@comertbank.md

Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.

Economist – Serviciul evaluarea şi realizarea gajului

Obiectivul postului:
  • Evaluarea, evidența, monitorizarea bunurilor transmise Băncii sub formă de gaj  instituit în scopul garantării creditelor acordate de Bancă;
  • Exercitarea activității de comercializare a bunurilor gajate, în scopul recuperării creditelor acordate de Bancă
Cerințe față de candidat:
  • Studii superioare în domeniul economic, tehnic;
  • Experienţă minimum 12 luni în domeniul evaluării bunurilor mobile şi imobile pentru garantarea împrumuturilor;
  • Cunoașterea legislației în domeniul financiar-bancar, civil, fiscal;
  • Cunoaşterea limbilor române, ruse;
  • Cunoaşterea utilizării pachetului MS Office;
  • Capacităţi analitice şi de previziune;
  • Capacități de percepere şi estimare a riscul aferent activităţii bancare;
  • Abilităţi de lucru în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
  • Cunoaşterea produselor bancare;
  • Abilităţi de îndeplinire operativă a obligaţiilor de serviciu.

Manager pe produse, Serviciul CLICOM

Obiectivul postului:

  • Gestiunea din punct de vedere funcţional la nivelul reţelei Băncii a produselor şi serviciilor CLICOM (persoane juridice);
  • Elaborarea şi implementarea produselor, serviciilor şi tehnologiilor noi.

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii economice superioare complete;
  • Cunoaşterea limbii de stat. Cunoaşterea limbilor străine (rusă, engleză);
  • Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
  • Capacităţi analitice şi de previziune;
  • Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
  • Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
  • Cunoaşterea produselor bancare şi politicilor tarifare şi de cost;
  • Experienţa de lucru în sistemul bancar (minim 2 ani).

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Tichete de masa;
  • Salariu competitiv.

Program de munca 8.30-17.30, repaus zilnic 12.30-13.30.

 

Șef-adjunct Secție gestiune riscuri

Obiectivul postului

  • Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
  • Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
  • Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
  • Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
  • Gândire analitică şi de sinteză;
  • Capacităţi de organizator şi conducător;
  • Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
  • Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
  • Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Tichete de masa;
  • Salariu competitive.

Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic  12.30-13.30

Ofițer Protecția datelor cu caracter personal

Obiectivul postului:

  • Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
  • Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.

Responsabilități:

  • Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
  • Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
  • Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
  • Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

Studii și calificarea necesară:

  • Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
  • Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
  • Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.

 

Sef Secția marketing

Responsabilități principale: 
  • Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
  • Lansarea produsului nou, plan de marketing;
  • Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
  • Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
  • Gestionarea prezenței online (social media);
  • Gestionarea paginii web a băncii.
Cerințe față de candidat:
  • Studii superioare (finanțe, marketing);
  • Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
  • Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
  • Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
  • Orientare spre client şi rezultat;
  • Vechime în muncă – minim 5 ani.
Abilități:
  • aptitudini organizatorice/ manageriale;
  • capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
  • abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
  • spirit de creaţie, generator continuu de idei.
Banca oferă:
  • Orar de muncă   8:30-17:30 (sec. Botanica);
  • Tichete de masă;
  • Salariu competitiv.

Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău

Obiectivul postului:

  • Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare sau medii de specialitate economice;
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
  • Ținută impecabilă;
  • Reputație civică și integritate moral - psihologică;
  • Dorința de a activa in sistemul bancar.

Șef Departament IT

Obiectivul postului:

  • Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
  • Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.

Studii şi calificarea necesară: 

  • Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
  • Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
  • Gîndire analitică și de sinteză
  • Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
  • Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.

Opțional:

  • Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil;
  • Pachet social;
  • Salariu competitiv.