BC"COMERTBANK"S.A. anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.
Economist, Secția analiză economică și monitorizarea portofoliului de produse
Obiectivul postului:
Organizarea lucrului privind monitorizarea portofoliului de produse oferite de Bancă şi desfăşurarea activităţii de analiză independentă a stării financiare a activităţii economice a clienţilor. Prezentarea dosarelor de credit la şedinţele Subcomitetului/Comitetului de credit al Băncii.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul financiar - economic;
- Cunoaşterea utilizării calculatorului personal;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de a lucra în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare;
- Experienţă de lucru de minimum 1 an în aferentă activității financiar - bancare.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Economist, Secția raportări, Departamentul analiză financiară și raportări
Responsabilități:
Întocmirea și prezentarea rapoartele prudențiale către BNM, conducerea băncii, acționari și alți utilizatori, asigurând conformitatea cu reglementările aplicabile.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență profesională de minim 2 ani în domeniul bancar;
- Cunoașterea legislației și a reglementărilor în domeniul financiar-bancar;
- Abilități avansate de operare a calculatorului și utilizare a pachetului Microsoft Office;
- Capacitate de analiză și sinteză.
Beneficii:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social deplin;
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.
Economist – Serviciul evaluarea şi realizarea gajului
- Evaluarea, evidența, monitorizarea bunurilor transmise Băncii sub formă de gaj instituit în scopul garantării creditelor acordate de Bancă;
- Exercitarea activității de comercializare a bunurilor gajate, în scopul recuperării creditelor acordate de Bancă
- Studii superioare în domeniul economic, tehnic;
- Experienţă minimum 12 luni în domeniul evaluării bunurilor mobile şi imobile pentru garantarea împrumuturilor;
- Cunoașterea legislației în domeniul financiar-bancar, civil, fiscal;
- Cunoaşterea limbilor române, ruse;
- Cunoaşterea utilizării pachetului MS Office;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacități de percepere şi estimare a riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de lucru în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare;
- Abilităţi de îndeplinire operativă a obligaţiilor de serviciu.
Manager pe produse, Serviciul CLICOM
Obiectivul postului:
- Gestiunea din punct de vedere funcţional la nivelul reţelei Băncii a produselor şi serviciilor CLICOM (persoane juridice);
- Elaborarea şi implementarea produselor, serviciilor şi tehnologiilor noi.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii economice superioare complete;
- Cunoaşterea limbii de stat. Cunoaşterea limbilor străine (rusă, engleză);
- Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
- Cunoaşterea produselor bancare şi politicilor tarifare şi de cost;
- Experienţa de lucru în sistemul bancar (minim 2 ani).
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitiv.
Program de munca 8.30-17.30, repaus zilnic 12.30-13.30.
Șef-adjunct Secție gestiune riscuri
Obiectivul postului
- Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
- Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
- Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
- Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
- Gândire analitică şi de sinteză;
- Capacităţi de organizator şi conducător;
- Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
- Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
- Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitive.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Specialistului principal combaterea spălării banilor, Secţia combaterea spălării banilor, Departamentul conformitate
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare;
- Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 3 ani;
- experiență în domeniul PCSBFT cel puțin 1 an;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
- Cunoaşterea produselor bancare;
- Cunoaşterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Responsabilități:
- Exercitarea monitorizării continuă a procedurilor interne privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului în vederea asigurării conformităţii acestora cu normele legale aplicabile şi propunerea de revizuire a acestora în caz de modificare a normelor;
- Asigurarea înlăturării nonconformităţilor identificate în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului;
- Analiza sistemului informaţional existent sub aspect de identificare, înregistrare şi raportare a operaţiunilor financiare, formularea propunerilor către Comitetul de conducere privind necesitatea perfecţionării sistemului informaţional, cooperarea cu Secţia control intern şi metodologie în acest sens;
- Conlucrarea cu Secţia audit intern pe întrebări ce ţin de atribuţiile sale;
- Efectuarea controlului conform Planului de activitate al Sectiei;
- Întocmirea periodică a Rapoartelor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor conform Planului de activitate al Departamentului conformitate şi prezentarea acestora Comitetului de conducere;
- Elaborarea programelor de instruire şi efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
- Îndeplinirea altor atribuţii în corespundere cu Programul intern privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului şi alte acte normative interne ale Băncii.
Ofițer Protecția datelor cu caracter personal
Obiectivul postului:
- Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
- Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.
Responsabilități:
- Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
- Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
- Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
- Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
- Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
- Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Sef Secția marketing
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produsului nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a băncii.
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat;
- Vechime în muncă – minim 5 ani.
- aptitudini organizatorice/ manageriale;
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
- Orar de muncă 8:30-17:30 (sec. Botanica);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Operator suport tehnic
Obiectivul postului:
- Sistemul Automatizat Bancar (SAB);
- Sistemul Automatizat de Plăţi Interbancare (SAPI);
- Sistemele de Plăţi Rapide acceptate de bancă;
- Biroul Istoriilor de Credit;
- Sistemele Automatizate de Deservire la Distanţă (SADD) a clienţilor băncii;
- Sistemul 1C.
5. UADM - Acordare acces utilizatorilor SAB la informaţia necesară.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social, inclusiv tichete de masă;
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.
Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău
Obiectivul postului:
- Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate economice;
- Lipsa antecedentelor penale;
- Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
- Ținută impecabilă;
- Reputație civică și integritate moral - psihologică;
- Dorința de a activa in sistemul bancar.
Șef Departament IT
Obiectivul postului:
- Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
- Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
- Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
- Gîndire analitică și de sinteză
- Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
- Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.
Opțional:
- Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.