BC"COMERTBANK"S.A. anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.
Specialist combaterea spălării banilor, Secția combaterea spălării banilor, Departamentul Conformitate
Responsabilități:
- Selectarea, examinarea, perfectarea și transmiterea formularelor speciale către SPCSB;
- Asigurarea înlăturării nonconformităților identificate în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului;
- Analiza rulajelor conturilor clienților in vederea naturii si scopului tranzacțiilor clienților monitorizați, profilul clientului și identificarea de posibili indici de suspiciune de spălare de bani și finanțare a terorismului;
- Verificarea anchetelor, dosarelor juridice și formularelor aferente domeniului PCSBFT cu raportarea ulterioară Șefului Secției;
- Efectuarea controalelor și perfectarea rapoartelor conform Planului de activitate al Secției;
- Elaborarea programelor de instruire și efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
- .Îndeplinirea altor atribuții în corespundere cu Programul intern privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului și alte acte normative interne ale Băncii.
- Studii superioare;
- Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 2 ani;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
- Cunoașterea produselor bancare;
- Cunoașterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Profilul candidatului:
- Capacitate de analiză;
- Persoană pro activă;
- Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.
Șef-adjunct Secție gestiune riscuri
Obiectivul postului
- Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
- Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
- Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
- Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
- Gândire analitică şi de sinteză;
- Capacităţi de organizator şi conducător;
- Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
- Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
- Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitive.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Specialist Secția gestiune riscuri (gestionarea riscurilor/analiză și raportări în domeniul financiar-bancar)
Responsabilități principale:
- Cunoașterea principiilor și procedurilor în domeniul riscurilor bancare;
- Cunoașterea regulamentelor de bază și actelor normative BNM aferente gestionării riscurilor;
- Elaborarea rapoartelor privind expunerile Băncii la riscuri;
- Calculul și monitorizarea indicatorilor de risc.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în domeniul gestionării riscurilor, activități de analiză financiară și raportări;
- Cunoașterea avansată a pachetului MS Office, Internet;
- Gândire analitică și de sinteză.
Banca oferă:
- Acordarea suportului la integrarea în funcție;
- Participarea la instruiri;
- Orar de muncă (Luni-Vineri, 8:30-17:30);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Specialistului principal combaterea spălării banilor, Secţia combaterea spălării banilor, Departamentul conformitate
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare;
- Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 3 ani;
- experiență în domeniul PCSBFT cel puțin 1 an;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
- Cunoaşterea produselor bancare;
- Cunoaşterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Responsabilități:
- Exercitarea monitorizării continuă a procedurilor interne privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului în vederea asigurării conformităţii acestora cu normele legale aplicabile şi propunerea de revizuire a acestora în caz de modificare a normelor;
- Asigurarea înlăturării nonconformităţilor identificate în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului;
- Analiza sistemului informaţional existent sub aspect de identificare, înregistrare şi raportare a operaţiunilor financiare, formularea propunerilor către Comitetul de conducere privind necesitatea perfecţionării sistemului informaţional, cooperarea cu Secţia control intern şi metodologie în acest sens;
- Conlucrarea cu Secţia audit intern pe întrebări ce ţin de atribuţiile sale;
- Efectuarea controlului conform Planului de activitate al Sectiei;
- Întocmirea periodică a Rapoartelor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor conform Planului de activitate al Departamentului conformitate şi prezentarea acestora Comitetului de conducere;
- Elaborarea programelor de instruire şi efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
- Îndeplinirea altor atribuţii în corespundere cu Programul intern privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului şi alte acte normative interne ale Băncii.
Ofițer Protecția datelor cu caracter personal
Obiectivul postului:
- Să asigure că datele cu caracter personal procesate în cadrul Băncii sunt utilizate conform destinației;
- Să gestioneze bază normativă internă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Să identifice nonconformitățile din cadrul Băncii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și să înainteze propunerile de remediere.
Responsabilități:
- Gestionarea activității de protecție a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legislației in vigoare;
- Informarea utilizatorilor privind drepturile si obligațiile lor in ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
- Identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate privind activitatea prelucrării datelor cu caracter personal;
- Monitorizarea permanentă a respectării procedurilor interne în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
- Constituie un avantaj major participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv deținerea de certificări/ calificări in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- Experiență într-o poziție asemănătoare (in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business);
- Bune cunoștințe de prelucrare statistica, analiza si raportare.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Manager relaţii cu clienţii CLICOM şi CLIPRI
Obiectivul postului:
- promovarea și vânzarea serviciilor și produselor bancare;
- Menținerea relației cu clienții din portofoliul de credit;
- Analiza cererilor de credit;
- Întocmirea dosarelor de credit.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare sau master științe economice/ financiare;
- Competente de analiză a situației economico-financiare a întreprinderilor;
- Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință și capacitatea de lucru în echipă;
- Gîndire analitica si de sinteză;
- Abilități de comunicare, organizare, planificare și management al timpului;
- Cunoașterea fluentă a limbii de stat.
- Cunoașterea bună a calculatorului și instrumentelor MS Office (Word, Excel).
Vor constitui un avantaj:
- Cunoașterea limbii ruse;
- Experiență într-o funcție similară;
- Cursuri, certificări în domeniul.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil; sect. Botanica;
- Pachet social, inclusiv tichete de masă;
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.
Sef Secția marketing
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produsului nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a eficientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a băncii.
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat;
- Vechime în muncă – minim 5 ani.
- aptitudini organizatorice/ manageriale;
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
- Orar de muncă 8:30-17:30 (sec. Botanica);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Operator suport tehnic
Obiectivul postului:
- Sistemul Automatizat Bancar (SAB);
- Sistemul Automatizat de Plăţi Interbancare (SAPI);
- Sistemele de Plăţi Rapide acceptate de bancă;
- Biroul Istoriilor de Credit;
- Sistemele Automatizate de Deservire la Distanţă (SADD) a clienţilor băncii;
- Sistemul 1C.
5. UADM - Acordare acces utilizatorilor SAB la informaţia necesară.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social, inclusiv tichete de masă;
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.
Casier în una din Sucursalele sale din mun. Chișinău
Obiectivul postului:
- Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului, activități de schimb valutar.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate economice;
- Lipsa antecedentelor penale;
- Cunoașterea excelentă a limbii de stat, preferabil și a limbii ruse;
- Ținută impecabilă;
- Reputație civică și integritate moral - psihologică;
- Dorința de a activa in sistemul bancar.
Șef Departament IT
Obiectivul postului:
- Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și rețelei corporative a Băncii;
- Îmbunătățirea continuă a sistemelor informaționale ale Băncii.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT și/sau telecomunicații;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze;
- Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT;
- Gîndire analitică și de sinteză
- Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă
- Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea și actualizarea normelor metodologice, implementarea proiectelor IT.
Opțional:
- Cursuri, diploma, certificate în domeniul IT.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.