Banca on-line
Măsuri de securitate la utilizarea 24Comertbank

24Comertbank implementează o serie de măsuri care asigură confidențialitatea datelor și integritatea tranzacțiilor efectuate de dumneavoastră. În acest context, pe lângă măsurile applicate de către Bancă, dumneavoastră, în calitate de utilizator, aveți un rol deosebit în ceea ce privește protejarea informațiilor personale și a datelor privind tranzacțiile bancare pe care le efectuați.

 

Protecția datelor și confidențialitatea acestora vor fi asigurate prin stipularea unor clauze contractuale.

Securitatea sistemului este asigurată prin atribuirea parolei de autentificare, care necesită a fi modificată o dată la 90 de zile.

După fiecare conectare validată în aplicația Internet Banking, la un timp de inactivitate de 15 minute, sesiunea se închide automat. Orice altă tranzacție ulterioară necesită reautentificarea dumneavoastră cu User 24CB-ID și Parolă 24CB-PIN). Pentru a evita posibile nereguli sau tentative de fraude/furt de identitate NU comunicați nimănui datele dumneavoastră de acces! 24Comertbank nu va solicita NICIODATĂ telefonic, prin e-mail, SMS sau alte forme datele dumneavoastră confidențiale de conectare la Internet Banking!

 

Pentru a proteja confidențialitatea și integritatea datelor, Banca utilizează tehnici de criptare stricte și recunoscute la scară largă. 24Comertbank codifică informațiile folosind tehnologia bazată pe criptarea cu cheie SSL (Secure Socket Layer). SSL asigură criptarea datelor, autentificarea serverului, şi integritatea mesajului transmis prin conexiune Internet. Numai serverele Băncii deţin codul de citire a mesajelor securizate transmise pe site-ul băncii. Puteți identifica daca v-ați conectat la serviciul Internet Banking în condiții de securitate, urmărind în adresa paginii formatul https://, cu „s” la final.

 

Comerțbank asigură securizarea tranzacțiilor prin utilizarea cheilor unice pentru autorizarea tranzacțiilor sau semnătura mobilă.