BC 'COMERTBANK' S.A. anunță un post vacant pentru funcția de:
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: HR@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 022 839-749.
Director adjunct al Sucursalei
Obiectivul postului:
Gestionarea activităţii Sucursalei. Organizarea şi asigurarea realizării planului de afaceri, vânzarea produselor şi serviciilor bancare, buna funcţionare a sistemului de control intern şi administrarea riscurilor, atragerea depozitelor, extinderea bazei de clienţi ai Băncii, monitorizarea strictă a portofoliului de credite şi calităţii lui, rambursarea creditelor acordate, aprecierea şi întreprinderea acţiunilor de menţinere şi fortificare a poziţiei Băncii pe piaţa bancară.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare economice;
- Lipsa antecedentelor penale (prezentarea cazierului judiciar);
- Experienţă în domeniu minim 3 ani;
- Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, preferabil şi a limbilor rusă şi engleză;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar-bancar.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social, inclusiv tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Manager relaţii cu clienţii CLICOM şi CLIPRI
Obiectivul postului:
- Promovarea şi vânzarea serviciilor și produselor bancare;
- Menținerea relației cu clienții din portofoliul de credit;
- Analiza cererilor de credit;
- Întocmirea dosarelor de credit.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare sau master științe economice/ financiare;
- Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
- Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă;
- Gîndire analitica si de sinteză;
- Abilități de comunicare, organizare, planificare și management al timpului;
- Cunoaşterea fluentă a limbii de stat;
- Cunoașterea bună a calculatorului și instrumentelor MS Office (Word, Excel).
Vor constitui un avantaj:
- Cunoaşterea limbii ruse;
- Experienţa într-o funcţie similară;
- Cursuri, certificări în domeniul.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social, inclusiv tichete de masă;
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.
Sef Secția marketing, Departamentul dezvoltare și marketing
Responsabilitați principale:
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produslui nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a efecientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a bancii.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoașterea produselor bancare este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat;
- Vechime în muncă – minim 5 ani.
Abilități:
- aptitudini organizatorice/ manageriale;
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv;
- Tichete de masă.
Specialist Secția marketing, Departamentul dezvoltare și marketing
Responsabilitați principale:
- Acțiunile de promovarea produselor/serviciilor;
- Lansarea produslui nou, plan de marketing;
- Analiza lunara a efecientei reclamei efectuate;
- Relaționare cu agențiile de publicitate și mass-media;
- Gestionarea prezenței online (social media);
- Gestionarea paginii web a bancii;
Cerinţe:
- Studii superioare (finanțe, marketing);
- Experienţă în domeniul bancar este un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii române, ruse, engleza (mediu-avansat);
- Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică;
- Orientare spre client şi rezultat.
Abilități:
- capacităţi bune de analiză şi sistematizare a informaţiei;
- abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- spirit de creaţie, generator continuu de idei.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv;
- Tichete de masă.
Specialist Secția gestiune riscuri (gestionarea riscurilor/analiză și raportări în domeniul financiar-bancar)
Obiectivul postului
Acordarea suportului la gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control al riscurilor aferente activității Băncii.
Responsabilități principale:
- Gestionarea riscurilor (de credit, de lichiditate, valutar, operațional, rata dobânzii, etc);
- Calculul indicatorilor de risc;
- Monitorizarea permanentă a nivelului de expunere a băncii la riscuri in corespundere cu apetitul de risc aprobat si reglementările prudențiale in vigoare;
- Elaborarea rapoartelor CoRep.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul financiar-bancar, în domeniul gestionării riscurilor, activități de analiză financiară şi raportări va constitui un avantaj;
- Cunoașterea avansată a pachetului MS Office (în special Excel);
- Gândire analitică şi de sinteză.
Banca oferă:
- Acordarea suportului la integrarea în funcție;
- Participarea la instruiri;
- Orar de muncă (Luni-Vineri, 8:30-17:30);
- Tichete de masă;
- Salariu competitiv.
Șef-adjunct Secție gestiune riscuri
Obiectivul postului
- Gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor inerente activităţii Băncii, în vederea optimizării relaţiei risc/profit;
- Minimizarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
- Asigurarea conformării activității Băncii prevederilor actelor legislative naționale si normelor internaționale de gestionare a riscurilor.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
- Vechimea în muncă - minim 5 ani - inclusiv 3 ani în sistemul bancar sau în cadrul unei entităţi din sectorul financiar;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative BNM în domeniul financiar – bancar;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii rusă și engleză va fi un avantaj. Cunoaşterea calculatorului, în special pachetului MS Office;
- Gândire analitică şi de sinteză;
- Capacităţi de organizator şi conducător;
- Reputaţie civilă şi integritate moral – psihologică;
- Capacitate de a identifica si evalua riscurile la care este expusa;
- Banca, monitoriza şi evalua consecinţele acceptării anumitor riscuri, măsurilor de atenuare a impactului acestora şi corespunderii nivelului riscurilor marjei de toleranţă.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Tichete de masa;
- Salariu competitive.
Program de munca 8.30-17.30 repaus zilnic 12.30-13.30
Auditor, Secția audit intern
Obiectivul postului:
- Bună înțelegere a controalelor interne și a riscurilor aferente pentru a obține o înțelegere completă a activității care urmează a fi efectuată;
- Verificarea respectării politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor unităților structurale ale Băncii;
- Evaluarea eficienței și adecvării sistemului de control intern, a proceselor de management al riscurilor și proceselor de control;
- Formularea recomandărilor pentru îmbunătățirea proceselor interne și a guvernanței corporative.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare economice;
- Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
- Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
- Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar;
- Abilități excelente de analiză, sinteză și gândire critică;
- Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu volume mari de informații;
- Capacitatea de a redacta rapoarte de audit profesioniste și bine argumentate;
- Disponibilitate față de schimbări și activități noi.
Opțional: cursuri, diplome, certificate sau participarea la cursuri în domeniul auditului.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Auditor în domeniul IT, Secția audit intern
Obiectivul postului:
- Bună înțelegere a controalelor interne și a riscurilor aferente TIC pentru a obține o înțelegere completă a activității care urmează a fi efectuată;
- Identificarea ariilor de risc domeniului aferent TIC;
- Verificarea respectării politicilor și procedurilor interne în cadrul tuturor unităților structurale ale Băncii, inclusiv în domeniul aferent TIC;
- Evaluarea eficienței și adecvării sistemului de control intern, a proceselor de management al riscurilor și proceselor de control, inclusiv în domeniul aferent TIC;
- Formularea recomandărilor pentru optimizarea proceselor IT si securitatea informației.
Studii și calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul IT;
- Cunoașterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea standardului de securitate ISO;
- Cunoștințe în domeniul de securitate a informației;
- Cunoașterea standardelor generale de audit intern;
- Cunoașterea legislației și actelor normative interne în domeniul financiar-bancar;
- Vechime în muncă minim 3 ani în sistemul bancar în domeniul aferent TIC;
- Gândire analitică și de sinteză, capacitate de relevare și intuiție;
- Fire deschisă la schimbări și activități noi.
Opțional: cursuri, diploma, certificate în domeniul IT și/sau Audit intern.
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Specialist combaterea spălării banilor, Secția combaterea spălării banilor, Departamentul Conformitate
Responsabilități:
- Selectarea, examinarea, perfectarea și transmiterea formularelor speciale către SPCSB;
- Asigurarea înlăturării nonconformităților identificate în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului;
- Analiza rulajelor conturilor clienților in vederea naturii si scopului tranzacțiilor clienților monitorizați, profilul clientului și identificarea de posibili indici de suspiciune de spălare de bani și finanțare a terorismului;
- Verificarea dosarelor KYC și formularelor aferente domeniului PCSBFT cu raportarea ulterioară Șefului Secției;
- Efectuarea controalelor și perfectarea rapoartelor conform Planului de activitate al Secției;
- Elaborarea programelor de instruire şi efectuarea instruirii personalului Băncii în domeniul combaterii spălării banilor;
- Asigurarea suportului informațional angajaților băncii în înțelegerea și implementarea prevederilor actelor interne și externe privind PCSBFT;
- Îndeplinirea altor atribuții în corespundere cu Programul intern privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului și alte acte normative interne ale Băncii.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare;
- Experiență în activitatea bancară nu mai puțin de 2 ani;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
- Atenție la detalii și abilitatea de conștientizarea a riscurilor;
- Abilități analitice și înțelegere a tranzacțiilor financiare complexe;
- Cunoașterea limbii române, ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Profilul candidatului:
- Capacitate de analiză și atenție sporită la detalii;
- Persoană pro activă;
- Dorința de a învăța și a te perfecționa continuu;
- Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

