Posturi vacante

BC"COMERTBANK"S.A. anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de

 

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md sau la numărul de fax 022 839-840

Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783.

Șef adjunct, Secția vînzarea produselor CLICOM și CLIPRI

Obiectivul postului 

  • Asigurarea realizării planului de afaceri, promovarea și vînzarea produselor și serviciilor bancare, extinderea bazei de clienți ai Băncii, asigurarea rambursării creditelor acordate.

Studii şi calificarea necesară: 

  • Studii superioare în domeniul financiar – economic
  • Cunoașterea legislației și actelor normative în domeniul financiar-bancar și al evidenței contabile în vigoare
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj
  • Cunoaşterea calculatorului la nivel avansat
  • Capacităţi analitice şi de previziune
  • Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare
  • Abilităţi de a lucra cu clienții, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare
  • Cunoaşterea produselor bancare
  • Experienţă în sistemul financiar-bancar - 3 ani

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil,
  • Pachet social
  • Salariu competitiv

Administrator baze de date Departamentul IT

Obiectivul postului:

  • Administrarea bazelor de date pentru aplicațiile bancare;
  • Monitorizarea activității zilnice și pentru menținerea creșterii bazei de date;
  • Monitorizarea și optimizarea serverelor de baze de date;
  • Instalare și upgrade servere de baze de date;
  • Planificarea și realizarea operațiunilor de arhivare, backup și recovery, pentru informațiile din baza de date;
  • Întocmirea documentației aferente bazelor de date, inclusiv și  a celei aferente modificărilor efectuate pe acestea;
  • Generarea diverselor rapoarte;
  • Crearea schemelor, tabelelor, procedurilor si drepturilor de acces ale bazelor de date;
  • Analizarea și susținerea cerințelor de capacitate și performanță;
  • Analizarea, consolidarea și ajustarea bazelor de date pentru o eficiență optimă;
  • Monitorizarea disponibilității sistemelor și a platformelor.

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare tehnice sau  IT;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze
  • Excelente abilități de  organizare, planificare și management al timpului
  • Vechime în muncă  minim 3 ani în sistemul bancar
  • Gîndire analitica si de sinteză
  • Cunoașterea MSSQL, Oracle SQL,PL/SQL

Vor constitui un avantaj:

  • Cursuri, certificări MySql, Oracle, MSSQL, POSTGRESQL,
  • Experiență cu bazele de date  Oracle 10g/11g/12c, POSTGRESQL

Banca oferă:

  • Loc de muncă stabil,
  • Pachet social
  • Salariu competitiv

SEF SERVICIUL SECURITATEA INFORMAȚIEI

Obiectivul scopul postului:

  • Coordonează procesul de management al securităţii informaţiei la nivel de bancă.
  • Colaborează cu DTI pentru atingerea obiectivului de implementare a Sistemului de Management al Securităţii Informaţiei al Băncii.
  • Realizează activităţile necesare pentru organizarea, coordonarea, evaluarea activităţii entităților funcționale si unităților teritoriale in ceea ce priveşte securitatea informaţională.
  • Coordonează activitatea de securitate informaţională în conformitate cu normele interne şi alte decizii ale organelor de conducere ale Băncii.

Nivelul de studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare tehnice;
  • Cunoştinţe temeinice privind legislaţia bancară;
  • Limbi străine – cunoaşterea avansată a limbilor rusă şi engleză;
  • Operare calculator – pachetul Microsoft Office, cunoştinţe de navigare pe internet;
  • Vechime în muncă: minim 3 ani în sistemul bancar; minim 5 ani în IT Security;
  • Gândire analitică şi de sinteză

Ofițer de Securitate a Informației

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice;
  • Cunoştinţe privind gestiunea drepturilor de utilizator în cadrul aplicațiilor bancare /
  • Sistemelor de Operare MS Windows / serviciilor MS Active Directory);
  • Cunoștințe asamblare / diagnostic hardware : PC/ Servere, echipamente de rețea.
  • Vechime în muncă: minim 2 ani în sistemul bancar; minim 1 an  în IT Security;
  • Cunoştinţe temeinice privind legislaţia bancară;
  • Limbi străine – cunoaşterea avansată a limbilor rusă şi engleză; 

Vor constitui un avantaj:

  • Certificările în domeniu (CISA/CISM/CRISM/altele)
  • Cunoștințe / experiență de administrare a Sistemelor de Operare Microsoft (Windows Server / Active Directory), a echipamentelor de rețea Cisco (certificările Cisco / Microsoft / altele).
  • Cunoștințe / experiență de administrare a Sistemelor Video / alarme / antiincendiu.

Obligaţiuni:

  • Dezvoltă politici şi proceduri referitor la securitatea informaţională.
  • Dezvoltă / Menţine Planul de continuitate a afacerii și execută testări periodice a acestuia.
  • Execută evaluări periodice a riscurilor de securitate a informaţiei şi planuri de tratare a acestora.
  • Monitorizează evenimentele de securitate aferente acţiunilor utilizatorilor autorizaţi.
  • Monitorizează evenimentele de securitate înregistrare în Sistemul de log-uri furnizate de sistemele informaţionale / sistemele de operare / elementelor active de reţea și evenimentele de securitate furnizate de aplicațiile de Antivirus/ Data Loss Prevention
  • Urmăreşte controlul clasificării informaţiei şi corespunderii politicilor şi normelor de securitate;
  • Implementeză politici de securitate a datelor cu caracter personal (DCP), în conformitate cu actele normative interne şi actele legislative.

Specialist în domeniul TI al Secţiei audit intern

Obiectivul postului:

  • Asigurarea respectării politicilor şi procedurilor interne ale Băncii în domeniul T.I.
  • Evaluarea calităţii politicilor şi procedurilor interne în domeniul T.I., inclusiv de control astfel încât acestea să fie suficiente şi adecvate activităţii desfăşurate.
  • Îmbunătăţirea proceselor de management al riscurilor, de control şi de conducere a activităţii băncii în domeniul T.I.
  • Participarea în cadrul tuturor controalelor efectuate de auditul intern

Nivelul de studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul T.I.
  • Cunoștințe în domeniul T.I. și abilități de autoinstruire și acumulare de cunoștințe noi
  • Cunoaşterea standardului de securitate ISO
  • Cunoștințe de securitate informațională, inclusiv sistemul de clasificare a informației
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar – bancar, precum și reglementările BNM în domeniul securității informaționale
  • Cunoașterea standardelor generale de audit intern
  • Cunoaşterea limbii de stat, limbii ruse şi preferabil unei limbi străine.
  • Vechimea în muncă - minim 3 ani în sistemul bancar în domeniul T.I.
  • Cunoaşterea calculatorului.
  • Gândire analitică şi de sinteză, capacitate de relevare și intuiție
  • Disponibilitate față de schimbări și activități noi

BC COMERTBANK S.A. INVITA ABSOLVENTI AI COLEGIILOR LA STAGIERE PENTRU FUNCTIA DE CONTROLOR CASIER

Cerințe față de candidat:

  • Studii medii de specialitate economice
  • Lipsa antecedentelor penale
  • Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, preferabil şi a limbilor rusă
  • Ţinută impecabilă
  • Reputaţie civică şi integritate moral - psihologică
  • Dorinta de a activa in sisitemul bancar.

Controlor - casier superior

Obiectivul postului:

  • Organizarea operaţiunilor de casă aferente activităţilor operaţionale de încasări şi plăţi în lei şi valută străină, de verificare, triere şi ambalare a numerarului, activităţi de schimb valutar

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare sau medii de specialitate economice;
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Vechimea în muncă este neobligatorie;
  • Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar bancar şi al evidenţei contabile în vigoare, în special care reglementează organizarea activităţii caselor operaţionale şi a punctelor de schimb valutar, contabilizarea operaţiunilor de casă, utilizarea documentelor contabile şi de casă, operaţiuni cu numerarul;
  • Cunoaşterea modului şi normelor de documentare a operaţiunilor de casă;
  • Cunoaşterea modului de exploatare a maşinilor de casă şi control (în continuare MCC) şi de utilizare a acestora la înregistrarea operaţiunilor de schimb valutar
  • Cunoaşterea modului de exploatare a maşinilor de casă şi control şi de utilizare a acestora la înregistrarea operaţiunilor de schimb valutar;
  • Conoasterea procesului de eliberare si primire a transferururilor international (Western Union, Money Gram, Anelik, Ria, Unistream)
  • Cunoaşterea calculatorului;
  • Cunoaşterea excelentă a limbii de stat, la un nivel avansat a l.ruse.

Economist in sectia analiza economica si monotorizarea portofoliului de produse.

Obiectivul postului:

  • Organizarea lucrului privind monitorizarea portofoliului de produse oferite şi desfăşurarea activităţii de analiză independentă a stării financiare a activităţii economice a clienţilor. Prezentarea dosarelor creditare la şedinţele Subcomitetului/Comitetului de Creditare.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniul financiar – economic
  • Cunoaşterea limbii române, ruse
  • Cunoaşterea calculatorului
  • Capacităţi analitice şi de previziune
  • Capacitatea de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare
  • Abilităţi de a lucra în echipă, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare
  • Cunoaşterea produselor bancare
  • Experienţă minimum 1 an în –sistemul bancar

Manager relații cu clienții CLICOM și CLIPRI în una din Sucursalele BC „COMERŢBANK” SA din mun. Chișinău

Obiectivul postului:

  • Asigurarea realizării planului de afaceri, promovarea și vînzarea produselor și serviciilor bancare, extinderea bazei de clienți ai Băncii, asigurarea rambursării creditelor acordate. 

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul financiar – economic
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj
  • Cunoaşterea calculătorului la nivel avansat
  • Capacităţi analitice şi de previziune
  • Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare
  • Abilităţi de a lucra cu clienții, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare
  • Cunoaşterea produselor bancare
  • Experienţă în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj 

Șef Departament IT BC „COMERŢBANK” SA

Obiectivul postului:

  • Asigurarea funcționării continuie a sistemelor informaționale și re ț elei corporative a Băncii; 
  • Îmbunătățirea  continuă a sistemelor informaționale ale Băncii. 

Studii şi calificarea necesară:

  • Studii superioare în domeniul  IT și/sau telecomunicații 
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, și engleze 
  • Vechime în muncă minim 5 ani în domeniul IT 
  • Gîndire analitică și de sinteză 
  • Capacități manageriale de a organiza lucrul în echipă 
  • Spirit inovațional în domeniul IT la elaborarea  și actualizarea  normelor metodologice, implementarea proiectelor  IT. 

Opțional: cursuri, diploma, certificate în domeniul IT 

SPECIALIST, SECȚIA GESTIUNE RISCURI

 

Obiectivul postului 

  • Acordarea suportului la gestionarea proceselor de identificare, evaluare, monitorizare şi control a riscurilor  aferente activităţii Băncii.

Responsabilitați principale: 

  • Cunoașterea principiilor și procedurilor în domeniul riscurilor bancare,
  • Cunoașterea regulamentelor de bază și actelor normative BNM aferente gestionării riscurilor;
  • Elaborarea rapoartelor privind expunerile Băncii la riscuri;
  • Calculul și monitorizarea indicatorilor de risc ai Băncii;
  • Aprecierea riscului de conformitate existent și potențial în procesele Băncii;

Studii şi calificarea necesară: 

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Cunoaşterea limbii de stat, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în activități de analiză şi raportări;
  • Cunoaşterea avansată MS Office, Internet;
  • Gândire analitică şi de sinteză.

Banca oferă:

  • Acordarea suportului la integrarea în funcție;
  • Participarea la instruiri;
  • Orar de muncă (Luni-Vineri, 9:00-18:00);
  • Oficiu modern;
  • Tichete de masă;
  • Salariu competitiv.