Protectia consumatorilor

Banca Comercială  ”COMERŢBANK” S.A., numită în continuare “COMERȚBANK”, cu sediul în mun. Chişinău, str. Independenţei 1/1,  este o instituţie financiară înfiinţată în Republica Moldova, care acţionează în baza licenţei nr. A MMII 004498 din 29.01.2018 şi Legii nr. 202/06.10.2017 privind activitatea băncilor.

COMERȚBANK asigură respectarea drepturilor de consumator, stabilite de legislaţia Republicii Moldova în vigoare.

Modalitatea de soluţionare a reclamaţiilor clienţilor este reglementată prin Procedura privind soluţionarea reclamaţiilor clienţilor.

 

BC “COMERȚBANK” SA  informează că încălcarea drepturilor consumatorilor poate fi reclamată la:

1. Comisia Națională a Pieței Financiare

mun.Chișinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt 77

www.cnpf.md.

Reclamațiile în adresa CNPF pot fi depuse:

  1. prin e-mail, cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică, și anume cu aplicarea semnăturii electronice, la adresa office@cnpf.md;
  2. prin intermediul oficiilor poștale, la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun.Chișinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt 77)

Telefonul consumatorului: 022/85 95 95 (Apelurile către acest număr de telefon se taxează cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al persoanei fizice).

 

2. Banca Naţională a Moldovei

MD-2005, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru nr.1

 

3. B.C. „COMERŢBANK”S.A.

MD-2043, mun. Chişinău, str. Independenţei nr. 1/1,

tel: 022 839 839, fax: 022 839 840 sau email: secretary@comertbank.md

 

Comitetul de conducere
B.C. „COMERŢBANK”S.A.