În scopul sporirii gradului de siguranţă a cardurilor de plată, utilizând practicile internaţionale și a Sistemelor de plăți Internaţionale, BC COMERTBANK S.A a stabilit restricţii la utilizarea cardurilor pentru operațiunile de retragere de numerar și achitare prin POS-terminal/internet la comercianți în următoarele țări: Indonesia, Thailand, China, Vietnam, Burkina Faso, Iran, Iraq, Pakistan, Qatar, Syria, Tunisia, Argentina, British Virgin Islands, Mexico, Peru, Venezuela, Albania, Afganistan, Nepal, India.
Pentru activarea posibilităţii de utilizare a cardului de plată în ţările menţionate este necesar să depuneți cerere:
- la una din subdiviziunile Băncii, cu prezentarea actului de identitate valabil
- prin sistemul 24comertbank, în compartimentul “Cereri către Bancă”
sau apelând Serviciul Call centru la numărul +373 22 839 807.
MĂSURI DE SECURITATE LA UTILIZAREA CARDURILOR DE PLATĂ
- Semnați cardul pe verso, pe panelul de semnături în locul indicat, imediat la primirea acestuia.
- Memorizați și păstrați PIN-codul în secret.
- Utilizați serviciul Verified by Visa.
- Păstrați cardul în condiții ce ar exclude deteriorarea, pierderea sau furtul acestuia.
- Utilizați PIN-codul astfel încât să nu poată fi văzut/identificat de către alte persoane.
- Retrageți cardul, banii și cecul după fiecare tranzacție efectuată la un dispozitiv special (ATM,POS).
- Urmăriți și respectați instrucțiunile afișate pe ecranul bancomatului.
- Solicitați efectuarea operațiunilor la comerciant/ghișeu numai în prezența Dvs.
- Solicitați cecul aferent tranzacției și verificați cu atenție informația evidențiată pe aceasta (data, numărul de card, numele/prenumele, suma tranzacției).
- Evitați divulgarea informației confidențiale prin telefon și alte mijloace de comunicații.
- La eșuarea unei tranzacții, verificați urgent soldul contului de card.
- Păstrați toate cecurile tranzacțiilor și colaționați-le cu tranzacțiile din extrasul din cont.
- Notați numărul cardului și numărul de telefon la care trebuie să sunați dacă pierdeți sau vi se fură cardul. Anunțați Banca imediat ce ați constatat pierderea/furtul acestuia.